30 Temmuz 2009 Perşembe

tatil!

Yola çıkıyorummm! Bavullar toplansın, pasaportlar hazırlansın, ben gidiyorum! Şimdilik kaçmama izin verilen en uzak yere! İçimden gelenlere cesaret edeceğim ve kendim gibi davranacağım. Toplumsal beklentilerin dışında, sadece kendi isteklerim doğrultusunda geçireceğim koskoca 1 AY! Bir arkadaşım bana sence tatil nedir, nasıldır diye sormuştu. Şimdi cevabım çok daha net! İnsanın rutininin dışında yaptığı herşey tatilmiş işte.

Bir sabah olsun 7 de değil 10 da kalkmak, saatlerce bir masanın başında değilde tv ya da bilgisayar karşısında oturmak. İşte haftasonu tatillerinin özeti. Eleştirel değilim yalnızca tarzım olmamasına rağmen genelliyorum birazcık.

Tabi tatil yaparken dikkat edelim AMAN tatil rutine dönüşmesin!

Tatil için planım Ürdün'e hem dil öğrenmek, hem gezmek hem de rutinimden kaçmak amaçlı bir seyahat. Bu arada Ürdün ile Filistin sınır komşusu. Belki içimdeki savaşı bitirmek adına kanlı canlı bir savaşın ortasına atarım kendimi. İçim rahat değil komşular, içim rahat değil...

H.K.Ş
29.07.09



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder