28 Ağustos 2010 Cumartesi

bu ay



bu ramazan çok tekdüze geçiyor. geçen yıl güzeldi Ürdün'de ama o zamanın güzelliğinin başka sebepleri vardı. Fatihim vardı o zamanlar. ama şimdi yok. çok özlüyorum.

dostlara ilgisizlikten müebbet hizmet cezası veriyorum kendime. çünkü seneeem kaç zamandır şu armutlu tatilini halletmemi söylüyor, onu ancak bugün yaptım, bide zehrama iftara gidicektim gençlik kollarındaki çalışmalar yüzünden iptal oldu :( daha da ne zaman gideriz artık belli değil.

zehra ablayı ne aradım ne sordum bide iftar planı yapcaktık güya.

bide sultanahmette iftar ve sahur yapcaktık. tahanın dersanesi var. hiçbişey yapamıyoruz.

geçen gün işle alakalı bi durum için finansbanka gittim, hazır gitmişken garantiyede uğra dedi babam. çok uzak susarım gidemem dedim sonra o şubede işimi halledemedim teeee içmelere gitmek zorunda kaldım. babaların canını sıkmamak gerek.

hep içim kararmış benim farkında değilmişim. şikayetlere baksana...

amaaaa
tek bir güzel şey olmadı mı dersen de söyleyeceğim ilk şey: yunus, zehra ve şeyma bize iftara geldi :) trivial pursuit oynadık. genel kültür oyunu. zehranın ve şeymanın genel kültürü yokmuş. bunu öğrendik :D

bideeee şeyma teyze oldu. İnşaallah hayırlı bir evlat ve hayırlı bir yeğen olur. merve ablaya da en yakın zamanda ziyarete gitmem gerek.

ben bu vicdanla her işi bırakıp sadece dostlarıma vakit ayırsam yine bitiremezmişim gibi geldi.

ebruyu çok özledim. çoooook hemde. ne olursa olsun çok seviyom onu ben. inşallah okullar açıldığında aramız düzelmiş olur. bunu gerçekten çook istiyorum.

ve son olarak!! stajımı laylon yaptığım için çok pişmanım. staj defterine ne yazıcağımı bilemiyorum ve okullar açılmak üzere. biri bana yardım etsin!

not: herkesi çok özlemişim. bu ramazan benim için özlemeler ayı oldu. inşallah yakın zamanda kavuşmalar ayına ereriz...

2 yorum:

  1. güzel yazı olmuşşbunuda beğenmeden edemeyeceğim kuzum..:))bu arada...laylonn nedir yaa..naylon olmasın sakınn o..:)))

    YanıtlaSil