6 Mayıs 2011 Cuma

goran bregovic konseri



goran bregoviçin bütün şarkılarını bilmem. hatta bikaç tane film müziğinden fazlasını bilmem ama zaten dün akşam konserde kapı gıcırtısına göbek atan bir kalabalıktık orda. :)

konserden önce bakan nihat ergün, belediye başkanı, vali vb kişiler inanılmaz sıkıcı ve kesinlikle ortamın nabzını tutamayan konuşmalar yaptı. bir de, siyasetçiler hadi yine iyi idare ediyorlar, iyi konuşuyorlar da valisidir, kaymakamıdır 3 cümleyi bir araya getirmekten aciz. bunları gördükçe neden ben mühendis olurken onlar halkla ilgili meslek gruplarında diye düşünmeden edemiyorum.

konsere dönersek hayatımın ennnn ama ennn eğlenceli ve keyifli günlerinden biriydi. tabi konsere kimle gittiğiniz de bu eğlenceyi etkiler. mesela eğer kardeşimle gitmiş olsam kafanı sallama, kolunu sallama, şu adam sana baktı, öbür adam bana baktı, sıkıldım, bunaldım, çok sesli, çok sıcak gibi bahanelerle eğlenceye limon suyu sıkardı. metallica'nın sonisphere konserinde bu sebepten hiç eğlenememiştim mesela. öyle oturduğum yerden klasik müzik bile dinleyemiyorumki ben. :)

sahneye seyircilerin salona girdiği kapıdan girip seyircilerin arasından saksafon çalarak çıktı grup üyeleri :) şarkılar çoook eğlenceliydi, her ne kadar sözleri bilmesek de ritme ayak uydurmak hiç zor değildi. :) mesela bunu dinlerseniz anlarsınız. :) bunu da çaldılar. :)

durduğumuz yerin biraz ilersinde oynayan roman bacılardan biri uzuuunca bir süre beni kestikten sonra gelip kolumdan tuttu oynayanların arasına götürdü. artık bendeki ışığı mı gördü, oynamaya hasret olduğumu mu anladı bilmiyorum :)

birde gürcistan, makedonya, romanya, bulgaristan'dan gelen roman dans grupları vardı. sırık gibi zapzayıf beyaz tenli kızlar çıkıp etek salladılar. bizim romanlarda dudak bükerek izledi. bizimkiler oynayacaktıda misafir gelenlerde gözleri faltaşı gibi açık izleyeceklerdi :) olmadı işte, olaydı iyiydi. :) zaten çingene kadını dediğin esmer olur, etine buduna dolgun olur, gözünde ateş olur... Bizet'in Carmen operasının Carmen'i bunun kanlı canlı örneğidir.



Birde çocukluğumun çingenesi Esmeralda var ki onun masumiyetle harmanlanmış işvesine sahip olmak her kadının arzusudur heralde. :)



bu akşam da gypsy queens&kings grubunun konseri var. yine şarkılarını bilmiyorum ama çok eğleneceğimden eminim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder