6 Mayıs 2011 Cuma

mööööö

tamam itiraf ediyorum. iflah olmaz bir tembelim. yine de kendi standartlarım için fazlasıyla çalışkanlık hatta ineklik olarak tabir edilebilecek bir performans gösteriyorum son zamanlarda.



okulu uzatmadan mezun olmaya çalışıyorum. 4 yıllık okulu 2 yılda bitircem resmen. bana fırsat tanısalar 1 yılda da bitirirdim. sistem o kadar saçma ki. en zor derslerde bile hoca gelip 45 dk en fazla 1 saatte kuş kadar yer işleyip gidiyor. bana adam akıllı 3 saat ders yapıp sonra 4 hafta rahat bıraksa mesela. hatta 4 yılda işlenen derslerin hepsini 1 yılda verseler. ciddiyim bak. çok kolay. yeter ki sündürmeden, süründürmeden işlesinler şu dersi. bide dersi dinlemiycek olanlar lütfen gelmeyebilirler mi!? teşekkürler...

mezun olmak istediğimden de emin değilim dostum. napcam mezun olunca? bu soru çok fena cevapsız. iletişim, halkla ilişkiler, işletme, politika, ticaret hatta yüksek mühendislik. seç birini yüksek lisans yapıcam. acaba anket mi yapsam. kübra yüksek lisansını hangi alanda yapsın diye :/ yükseği tutturamazsak işe başlamak durumunda kalıcam ve eğer o durumda kalırsam muhtemelen, nefret etmeme rağmen, bir arıtma tesisinde bokları inceleyerek vakit geçircem. ne kadar da harika değil mi?!

eğer eskisi gibi yazabiliyor olsam yerel bi gazetede yazmaya bile razı olurdum ama şuan o kadarını bile yapamam. mühendislik okumak hayal gücümü öylesine körelttiki. diyorum ki, yazın Sevil Hocamla Zeki Hocamın yanında staj mı yapsam. Uğraşırlarmı ki acaba benimle?

not: İllaki ya ifrat ya tefrite kaçan hallerim not çizelgesinde de kendini gösteriyor. ya 100 alırım ya düşük. böyle dengesiz bir insanım....

yazının şarkısı da buymuş. Bahar şenliklerine Redd geliyor da.

1 yorum:

  1. "mühendislik okumak hayal gücümü öylesine köreltti ki" tespitini çok yerinde buluyor, ve sevil-zeki hocalarımızın yanına gidersen bana da haber vermeni istiyorum :D

    YanıtlaSil