9 Haziran 2014 Pazartesi

dizikolik

Uzun zamandır yazmadığımı biliyorum ama benim bile kendimi affedeceğim kadar büyük bi çalışmayla geri dönüyorum. Diziler!

Yaz geliyor... Hala öğrenci olacak kadar şanslı olanlar yaz tatiline giriyor (ben de bu şanslıların içindeyim ivit) Açıkçası akademik açıdan berbat bir sene geçirdim ve aslında yaz tatilini hiç hak etmiyorum. Ama uzun yaz günlerinde yapılabilecek en güzel şey klimanın karşısına geçip dizi izlemek olduğu içinnn size dizi arşivimi açıyorum. Tabiki ben bütün dizilerimi bitirdiğim için yaz tatilinde başka bir meşgale bulmam yada yeni dizilere başlamam gerekiyor pfff. Neyse... Çok büyük bir blog postu olmaması için her zaman olduğu gibi böl parçala yönet politikası uygulayacağız. İlk parçada dönem dizileri yer alacak. Sonrasında fantastik kurgu ve bilim kurgu kısmı gelecek ve sonra da polisiye ve diğer kısmını koyacağım. En sonda da izlemeye başladığım ama asla bitiremediğim diziler yer alacak. Şimdiden iyi seyirler ve tabiki dizi önerilerinizi bekliyorum.

Tahmin ediyorum bu dizi dosyası "sen kaç tane diziyi birden izliyorsun Allah aşkına!" diyen arkadaşlarım için yeterli bir cevap olacaktır..

dönem dizileri
fantastik diziler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder